Ben je ontevreden over een traject, begeleiding of de gang van zaken? Meld het, zodat ons de kans wordt geboden (intern) te verbeteren.
Klachtenregeling
Het doel van de klachtenregeling is elke uiting van ontevredenheid naar tevredenheid van jou als cliënt op te lossen, zonder daarbij de belangen van anderen uit het oog te verliezen. Ook andere belanghebbenden kunnen een klacht indienen.
Lees hier onze Klachtenregeling in PDF-formaat: Klachtenregeling iQ Coaches
Wanneer jij als cliënt en iQ Coach er samen niet uitkomen is er sprake van een klacht. Een klacht kan worden voorgelegd aan de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris van iQ Coaches is een onafhankelijke en onpartijdige medewerker van de organisatie. De klachtenfunctionaris neemt de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht met betrekking tot alle informatie die door jou en/of andere betrokkenen wordt verstrekt. Zij waakt ervoor dat de privacy van alle betrokkenen gewaarborgd blijft. De klachtenfunctionaris spreekt zowel de melder van de klacht als de betrokken iQ Coach of medewerker, om een advies te geven met als doel de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Klacht indienen
Je kunt jouw klacht bij voorkeur indienen via het online formulier op deze pagina.
Of schriftelijk via:
iQ Coaches Klachten
Postbus 90055
1006 BB Amsterdam
Of per e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
In de regel nemen wij binnen 3 werkdagen na je melding contact met je op.
Als je vindt dat jouw klacht onvoldoende of onjuist is behandeld door de klachtenfunctionaris of als je het niet eens bent met de uitkomst, dan kun je tot twee weken na ontvangst van de terugkoppeling bezwaar aantekenen. De klacht kan dan voorgelegd worden aan onze onafhankelijke geschilleninstantie Quasir.