Heb jij feedback voor iQ Coaches?
Het is in belang van onze inspired Quality (iQ) dienstverlening dat wij, als organisatie, feedback van onze cliënten krijgen en deze feedback gebruiken om de dienstverlening naar onze cliënten én onze organisatie te verbeteren.
Daarnaast streeft IQ Coaches naar een sfeer waarin cliënten, hun relaties en familieleden, in openheid met onze iQ Coaches en medewerkers van de iQ Coaches organisatie kunnen communiceren. Jouw vragen, suggesties en klachten nemen wij altijd ter harte. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan jou en anderen te verbeteren.
Wij maken onderscheid tussen feedback en klachten. Daarnaast is er ook nog de mogelijkheid via de Cliëntenraad ideeën voor verbetering aan te dragen.
Feedback
Bij aanvang van een begeleidingstraject zal de iQ Coach jou als nieuwe cliënt ook wijzen op de mogelijkheden betrokken te worden bij de ontwikkeling van onze dienstverlening op de hier beschreven wijze.
Cliënten kunnen het beste opkomen voor hun eigen belangen en wij vinden het belangrijk dat cliënten hun stem kunnen laten horen. Om die reden zijn er drie mogelijkheden:
Heb jij feedback voor de organisatie?
Heb jij een tip of andere feedback die je direct aan ons als organisatie wilt laten weten? Dit kan rechtstreeks via het online formulier. Het is ook mogelijk om een brief te schrijven en naar ons toe te sturen.
Schriftelijk via:
iQ Coaches Feedback
Postbus 90055
1006 BB Amsterdam
Of per e-mail naar:
Feedback via het cliënttevredenheidsonderzoek
Daarnaast houden wij ieder jaar een cliënttevredenheidsonderzoek. In dit onderzoek, uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, kunnen onze cliënten anoniem hun mening geven over de begeleiding van de iQ Coach. De resultaten worden door de organisatie iQ Coaches geanalyseerd en individueel besproken met iedere iQ Coach. In onze nieuwsbrief publiceren we altijd een samenvatting van de uitkomst van dit jaarlijkse onderzoek. Op de feedback die je daar geeft, kunnen wij niet reageren, omdat dit onderzoek anoniem is.
Feedback via de Cliëntenraad
Met onze Cliëntenraad zorgen we ervoor dat onze cliënten bij de ontwikkeling van onze dienstverlening worden betrokken en wij hun feedback mee kunnen nemen bij de permanente verbetering van onze kwaliteit. Wat vind jij als cliënt belangrijk en hoe ervaar je onze zorg- en dienstverlening?
De Cliëntenraad kun je bereiken via
Feedbackformulier
Dank voor je feedback. Als je jouw contactgegevens achterlaat, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Als je geen contactgegevens achterlaat behandelen we jouw feedback anoniem en zal geen terugkoppeling plaats kunnen vinden.