Richard de Ruiter
Werkgebied: Breda, Baarle-Nassau, Tilburg
Coach AD(H)D, Autisme, Hooggevoeligheid, PTSS
Richard de Ruiter
Werkgebied: Breda, Baarle-Nassau, Tilburg
Coach AD(H)D, Autisme, Hooggevoeligheid, PTSS
Specialisme
Achtergrond en ervaring
Ik heb een achtergrond in het voortgezet onderwijs. Leren is leuk, echter ik vond de leerling en zijn of haar gedrag veel interessanter.
Ik merkte dat de persoonlijke begeleidingsgesprekken mij van nature goed afgingen en dat er veel meer verbinding was dan voor de groep.
Ondertussen had ik mijn huidige partner ontmoet. Door de omgang met haar en de mensen in haar omgeving werd ik mij bewust hoe
pijnlijk het kan zijn wanneer je je onbegrepen voelt en hoe diep autisme en adhd in kan grijpen in iemands leven.
Na het lezen van de boeken 'Zondagskind en Zondagsleven' van Judith Visser wist ik het zeker, ik was zo gefascineerd geraakt tijdens het
lezen dat ik besloot hier (mijn) werk van te maken als coach / begeleider. Niet om je te veranderen, maar door je te leren kennen en begrijpen.
Persoonlijke benadering
Wat ik mijzelf tijdens het begeleiden van mensen veel zie doen is:
* intuïtief hier & nu te proeven ‘wat de bedoeling is’, wat speelt er nu? waar loop je momenteel tegen aan?,
* experimenterend, met vallen en opstaan, stap voor stap toe-bewegend naar een leven dat kloppend voelt voor je,
* je leren contact te maken met wat je echt wilt en daarmee een klimaat van rust en ruimte te creëren voor jezelf
Werkwijze
Het is voor mij belangrijk dat we jouw tempo aanhouden. We stellen samen doelen op. Waar wil je aan werken en/of waar wil je hulp en ondersteuning bij krijgen?
We bespreken samen de frequentie van de coaching en de manier waarop jij begeleid wil worden. Dit kan bij jou thuis of op een andere plek waar jij je veilig voelt. Het is ook mogelijk om online coaching te krijgen.
Je kunt rechtstreeks contact met mij opnemen via de knop (contact opnemen) hierboven.
Daarna kunnen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen. Dit kan bij jou thuis of online. Als we allebei een klik voelen gaan we verdere afspraken maken.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij bereiken op
Specialisme
Achtergrond en ervaring
Ik heb een achtergrond in het voortgezet onderwijs. Leren is leuk, echter ik vond de leerling en zijn of haar gedrag veel interessanter.
Ik merkte dat de persoonlijke begeleidingsgesprekken mij van nature goed afgingen en dat er veel meer verbinding was dan voor de groep.
Ondertussen had ik mijn huidige partner ontmoet. Door de omgang met haar en de mensen in haar omgeving werd ik mij bewust hoe
pijnlijk het kan zijn wanneer je je onbegrepen voelt en hoe diep autisme en adhd in kan grijpen in iemands leven.
Na het lezen van de boeken 'Zondagskind en Zondagsleven' van Judith Visser wist ik het zeker, ik was zo gefascineerd geraakt tijdens het
lezen dat ik besloot hier (mijn) werk van te maken als coach / begeleider. Niet om je te veranderen, maar door je te leren kennen en begrijpen.
Persoonlijke benadering
Wat ik mijzelf tijdens het begeleiden van mensen veel zie doen is:
* intuïtief hier & nu te proeven ‘wat de bedoeling is’, wat speelt er nu? waar loop je momenteel tegen aan?,
* experimenterend, met vallen en opstaan, stap voor stap toe-bewegend naar een leven dat kloppend voelt voor je,
* je leren contact te maken met wat je echt wilt en daarmee een klimaat van rust en ruimte te creëren voor jezelf
Werkwijze
Het is voor mij belangrijk dat we jouw tempo aanhouden. We stellen samen doelen op. Waar wil je aan werken en/of waar wil je hulp en ondersteuning bij krijgen?
We bespreken samen de frequentie van de coaching en de manier waarop jij begeleid wil worden. Dit kan bij jou thuis of op een andere plek waar jij je veilig voelt. Het is ook mogelijk om online coaching te krijgen.
Je kunt rechtstreeks contact met mij opnemen via de knop (contact opnemen) hierboven.
Daarna kunnen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen. Dit kan bij jou thuis of online. Als we allebei een klik voelen gaan we verdere afspraken maken.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij bereiken op